projectscene

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Nora Rainbow - 22 augusti 2012 20:11

Wie det var mina grejer! Jag är så glad :D! Fick massa gratis grejer och pogs c:. 
                                                                                                                                             

 
Hihi kläder :D
 
 
Grejer :D
                                                                                                                                           
 
Pogs :D 

 
Gratis grejer ^o^: Klistermärke,plansch,collection bok och pogs ^u^


//Nora  

Av Nora Rainbow - 22 augusti 2012 17:54

Kom hem typ nu och åt det hadde rängnat så jag väntade på bibloteket i 2 timmar för jag är så lat ;n;.. Det är nått på posten! Vet inte om det är mina kläder men jag hoppas det :o! Imorgon så börjar skolan på riktigt jag ser både fram i mot det men ändå inte,är det bara jag som känner så? 

                       
jag vill också ha sånna gossedjur TuT!   föresten så är Maja frisk igen! Yay ^o^! 

//Nora  


Av Nora Rainbow - 22 augusti 2012 17:49

                     

Bild från we♥it.   

//Nora  

Av Nora Rainbow - 22 augusti 2012 17:23

   

Bild från we♥it.  


//Nora  

Ovido - Quiz & Flashcards