projectscene

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 21:15

Kållar på sagan om kungens återkomst (sagan om ringen) c:. Tycker det är riktiga bra filmer! Älskar fantasi filmer ^ ^ Den går på 7an nu.
 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 18:45

 Pappa var i en Thai affär idag så han köpte pocky till mig! Yay ^o^   
 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

  

Nom nom nom♥ Kvällens gott gott få det bli nu asså c:. 



//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 17:45

Kom gärna och besök min twitter och min Tumblr!   



//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 15:16

 

Bild från we♥it.  



//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 14:50

   

Bild från we♥it.  

//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 14:33

Som på rubriken säger, det är inte den outfiten jag har på mig nu den är från i förr går som jag aldrig la upp så ni får se

den nu ^ ^.


                                                                                                                           
 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 12:52

 Har tryck in massa egna smilysar här på bloggen för det såg så tomt up :c. Ni kan få ett liten smak prov :3        hoho visst är dom söta? Självklart kommer jag inte ha dom i varje inlägg men man vet ju aldrig när dom kommer till användning? Mina favoriter är dessa:                 hihi dom liksom bara nom nom nom rutor är så gott! :D  

//Nora  

Av Nora Rainbow - 18 augusti 2012 11:34

   - Derpy så söt c:. I alla fall så fick jag lite grejer igår som jag tänkte visa er ^o^. 

    
Det är en scarf och en asiat tidning :D. Jag blev jätte glad när jag fick den för jag samlar på sånna tidningar c:. 
 
Här är min samling  . Det är 2 popteen,två ice och en ageha ^^. 
 
Scarfen är jättefin också av någon andledning så påminner den av min granne totoro :D. 

//Nora  


Ovido - Quiz & Flashcards