projectscene

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nora Rainbow - 16 augusti 2012 16:04

    

bild från we♥it.

//Nora  

Av Nora Rainbow - 16 augusti 2012 15:19

Ska till Amanda Jenssen konsär idag på Liseberg, ska bli jätte kul för jag älskar Amanda och hennes musik! :D Var försten på Alice Cooper's konsär på Liseberg och det var riktigt coolt! 

    

//Nora  


Av Nora Rainbow - 16 augusti 2012 13:07

Hadde fel igen live showen var igår haha oh i bland orkar jag inte med mig :,). live showen är här är inte så länge kvar dock. 
        

//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 augusti 2012 21:29

Hah det visar sig att Ledas 24 timmars live show är nästa vecka så jag har suttit och väntat hela dagen på ingenting :(. Tänkte se 500 days of summer eftersom Ledas show inte kommer bli av har inte sett den innan så det ska bli spännande c:. 

    

//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 augusti 2012 20:34

Aaaaaah har såå tråkigt D:. Live showen har inte börjat än D: Jag såjag bjuder på några gif's :).


     


//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 augusti 2012 18:06

   

Bild från we♥it 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 augusti 2012 17:03

Min absolut största instperation Leda Muir eller hennes youtube namn LedaMonsterBunny ska ha en live show idag i 24 timmar jag lägtar så! Jag har ingen anning dock när det börjar men jag tror det kanske börjar 5 PM eller någonting. Om det är någon som vet så får ni gärna kommentera (ni får kommentera även om ni inte vet ;)) Jag är inte den ända som tycker om Leda på den här bloggen där gör Elif också :D.

Hon ska ha sin live show på www.younow.com/shows om du trycker på länken kommer du direkt dit c:. Ledas youtube kanal finns här

    

 ⬆ 

Där är hon ^ ^. 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 augusti 2012 15:06

Har beställt nya kläder! Yay! Köpt från Drop Dead och från mickiscafekkodesu.blogg.se/ bloppis hon har en jätte söt t-shirt kvar gå in och kålla här! Åh jag längtar så att mina grejer ska komma hem! :D 
 



//Nora  

Ovido - Quiz & Flashcards