projectscene

Alla inlägg under september 2012

Av Nora Rainbow - 15 september 2012 17:04

Sitter nu med färg i håret och har ingen anning hur det ska bli o.o


//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 september 2012 14:35

Heej


Jag vill bara så färga mitt hår just nu! Är trött på den lilla färgen av orange som är kvar 
i mitt hår! Om ni såg mitt inlägg om min nya hylla så kanske ni såg några directions 

funderar faktiskt om jag ska färga mitt hår med dom bara helt impuls, men det kanske
skulle faila på mitt lite orange tonade hår? Har ju inget bleknings medel just nu :c.



 



//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 september 2012 14:17

                            
 
Bilder från we♥it och tumblr.

Wie

Av Nora Rainbow - 15 september 2012 13:57

Kolla vart jag hamna idag :D 


 


trevligt trevligt c:. 


//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 september 2012 13:23

Häj


Hittade massa cosplays video's på youtube och det fanns jätte många fina. Dom
får mig att lägta till confusion! Jag tror jag nog köper biljetter i stället för
att beställa kläder och så kommer jag nog också spara pengarna till confusion för jag
är helt säker på att det kommer va jätte mycket fint där! Men i alla fall så är
detta några av mina favoriter: 







//Nora  

Av Nora Rainbow - 15 september 2012 12:40

God Morgon


Vaknade precis, det var riktigt skönt att äntligen få sova länge och va liksom helt utvilad!
Har ni sovit länge? 


      


 Bilder från we♥it.



//Nora  

Av Nora Rainbow - 14 september 2012 23:36

Tjo hejsan hej.



Världena bästa mamma har köpte pez till mig! Så nu ska jag sitta och skajpa och ätä läte pääzz. 
Hohoho...
 


bilden är inte lite stor heller... c: 


                         


//Nora   

Av Nora Rainbow - 14 september 2012 22:42

Tjo


Kom hem från Liseberg nu och jag har haft skit kul :D! Fast jag kollade inte så mycket
på konsären bara på dom bästa låtarna! Annars så åkte jag en massa med Maja!


Bästa. Platsen. Någonsin.

 


Maja ser bara lite läskig ut man jaja x). 


//Nora  

Skapa flashcards