projectscene

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Ansiktsmask!

Av Nora Rainbow - 20 oktober 2012 17:09

            Hejsan!                                                                                                                                                         Har spenderat Fredagen och Lördagen men bästa Sara var jätte mysigt! ^o^ Vi gjorde ansiks mask och jag fick ett jätte söt muffins skål och ett par örhängen super snällt jag dör >o<! Har också besök av mammas kompis från Norge så jag fick en ring och två super söta hjärt klubbor! Känner mig super bortskämd! Tänkte lägga upp bilder på det och det är 3 nagellack med och det är från förra veckan som jag fick av mina kusiner :3!                             //Nora  

 
 
Mickis

Mickis

20 oktober 2012 21:11

Sv: Ja visst suger det att vara kär!
Han har varit min bästa vän i över ett år, och ja han här varit kär i mig förut. Det finns nånting mellan oss som inte försvinner, men jag vet inte om det är värt tt riskera vänskapen igen.

http://mickiscafekkodesu.blogg.se

 
Ingen bild

sara ^^

28 oktober 2012 13:19

naww ^^ cute

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards