projectscene

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Friskt hår!

Av Nora Rainbow - 17 augusti 2012 14:59

Tog precis en dusch och wow vad mitt hår va lent! Så jag tänkte visa dom produkterna som tar hand om ens hår och håller det friskt ^ ^.  

                                         
                                                  
Den svarta produkten som ni ser där uppe är värme skydd som jag tycker är jätte bra! Den var dock ganska dyr den kostade 199kr. Finns nog att hitta i en hårsalong det var där jag köpte min i alla fall ^ ^. 

 
Håringpackning för blonda men funkar fint fint för mig som inte är blond. Jag vet inte vad den här kostar eller vart man hittar den,men man kan nog hitta den i en vanlig hår affär eller typ en vanlig affär med hår hylla. Märket är Lee stafford. 

    
Den här lilla saken får ditt hår och glänsa och den ska få det lite friskare också. Den innehåller olja.. Märket är proffs. 

 
Herr balsam och fru shampoo haha. Dom är är för färgat hår vilket jag. Och som ni kanske kan se på bilden så är märket sunsilk som jag tycker ha bra effekt på mitt hår :3. 

Så det är vad jag använder ^o^ 
 
Det börjar bli lite blont av sommarn D:.

//Nora  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards