projectscene

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 22:16

Mamma kom hem från Norge och hon hadde köpt två grejer till mig och min lilla samling      

Jag har ungefär 11/12 sånna här Japanska dockor redan och tycker dom är underbara! Servetterna var dock nått nytt! Ha en god kväll   


//Nora

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 18:18

Ahhhhh, så trött jag har varit och shoppat hela eftermiddagen :P Men jag hittade lite saker ändå :D Ja som ni ser så var de felsta sakerna köpta på New Yorker typ:P 

   Hehhe det hände en ganska skum sak på McDonalds när jag åt där.. Ett par killar typ 5 st. som var runt 11-14 år gick in i Mcdonalds och smög omkring sen slängde dom en stink bomb på marken och sprang därifrån, de var någon som sa idiot på Turkiska jag och mamma kollade på varandra och gapskratta heheh...

   Sen var de ännu skummare, dom gick tillbaka in i macken och beställde mat o.O Jag undrar varför personalen inte portade dom eller något!?                                                   Nästa gång jag är på Frölundatorg ska jag köpa.... SKYRIM!!!!!!!!1111 AWESOME.







           Svart linne: Gina Tricot

Rosa linne: Kappahl   


 

Bikini: New Yorker      

Linnen: Alla från New Yorker  

Bhar: Lindex

Tights: New Yorker

  

Skor: Din Sko

Klocka: New Yorker

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 17:24

 

Hadde inte riktigt nån bra kläd dag idag så fick bli hur jag bara ser ut lite random sådär   

Av Nora Rainbow - 22 april 2012 11:41

Owwwwwoooo jag har tråkigt.. De har jag hela tiden? Gud så tråkigt :C Hehhe... Okej så japp... Nu har jag plattat mitt hår gjort iordning mig och satt mig framför datorn och tar GIF's hela tiden MWIHIHIIHI Alltså vad härligt att ha så många läsare! Inte för att man får så många kommentarer MEN ÄNDÅ. Nu undrar jag, vilken är din favorit figur?   Kalle Anka, MussePig, Garnfield, JA NI VET, min favorit är nog... Människan i Adventures på cartoon network, alltså jag har inte den kanalen men jag har sett ett avsnitt en gång av den serien och jag BLEV KÄR. japp.

berätta nu, vem gillar du mest?



Av Nora Rainbow - 22 april 2012 00:02

   



Jag och Maja sminkade oss lite haha har inga bilder på maja   Men såg jag ut iallafall. Jag kommer inte ihåg var stilen hette så irriterande   men här hittade vi insperationen. God natt  


updatering: Tack vare en underbar läsare fick jag reda på att stilen heter Sugar skull! Tack så mycket!  


//Nora  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards