projectscene

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 23:31

Just nu klipper jag ihop filmer från idag, detta kommer inte upp idag för det är ett pågående projekt^^ Det får bli en liten överraskning över hur det blir heheh... jag suger på överraskningar :c Idag då så var jag hos min farfar som fyllde 86-87 alltså vi vet inte riktigt för att förr i tiden skrev man inte ner när man fyllde år :O jätte dumt... eller kanske inte.. ?? Dom kanske hade en anledning till det o.O ja... morgon dagens planer då

Vakna göra det man brukar när man vaknar; sova lite till

Vakna på riktigt, sätta på musik klockan kommer antagligen vara 11 rätt så okej

Platta det fluffiga håret, sminka mig

Äta frukost

LONGBOARD I NÅN TIMME :D

Åka hem platta håret IGEN

Snacka på skype, göra inlägg

Käka igen

Planera om teateruppvisningen som Maja har ;)

Laserdome med kompisar :D

Vad händer sen? DET FÅR NI SE^^

Så jag kommer nu då klippa ihop klipp tills dom ser färdig klippta och bra ut. klipp:D

Tack för att du är här och läser våran blogg, utan dig skulle vi bli mindre ^^Isn't that obvious? ;)

PUSSHEJ här är en gossig bild från skolan denna veckan;) känner mig smart B)  

 

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 21:15

   

Så som jag så ut   

               

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 14:57


Äter glass den är skit skumm den typ smäller i munnen haha. Tänkte göra ett inlägg från maskinen men det tar jättelång tid så jag fixar det sen just nu ska jag på konfermation. Jaa hihi..


//Nora  

Av Nora Rainbow - 5 maj 2012 11:42

Heeeerrrreguuud ni som inte var på liseberg igår ni missade en sensation! Hahaha när vi var vid uppsvinget så såg vi en kille som liknade Frej och jag ba; vi går fram och frågar om det är han!  Ja så jag gick då fram ba ehm... hej... är det du som är Frej? Aa det är jag. Sedan gick han vidare :c MEN JAG SNACKADE MED HONOM OMMMGGGGG :D Hhahahahah yayyyy det var helt awesome vi var där med Saghar, Sanna, Hanna, Johan, Nemo, William aka Kurt, och och och en massa fler :D vill göra om det haha :c Det blev dock ganska sent enligt mina föräldrar, var hemma ungefär halv 12 ^^ Men de var som sagt roligt och Maskinen var ju skit grymma :3 Nora får ladda upp bilderna hon fick sedan idag :D Nu ska jag iväg och åka lite i området med min longboard, kanske ringa Maja och Nora? Får se :D PUSSHEJ  

Ovido - Quiz & Flashcards