projectscene

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Elif: Chillin'

Av Nora Rainbow - 8 april 2012 18:44

Jag har verkligen skit roligt ;D Nej men sådär, snackar just nu med Maja och försöker få tag på Nora men nej... Hon dissar oss   <--- Vilka asum smilisar dom har här på bloggplatsen :D Brukade blogga på blogg.se men ah Maja sa att den här sidan va bättre^^ Idag har jag då haft tråkigt, började med att jag vakna skit tidigt gjorde mig iordning för att synas publikt och sen stacka min familj och jag till flygplatsen, min mamma skulle till Turkiet på affärer :P efter de så skjusade pappa oss till Landvetter ica kvantum 8D Dom har skit snajsiga saker där så jag köpte poptarts med blåbärssmak mmmmmm och frysta bär(föredrar de mer än godis..) min syrra är ju bara för gullig så hon ville gå på bio men inte jag för jag va hemma och spelade MW3 :D Pappa startade någon mysko film som hette Mr. Bones haha skitrolig rekommenderar;) Nu skypar jag då med Maja och ja... de är lite udda grejer man snackar<3 Haha ses   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards