projectscene

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Kompis här

Av Nora Rainbow - 13 april 2012 15:57

Har min barndoms vän på besök och äter ''special'' fast hon tycker inte om det   eller inte felix ketchupen i allafall    det e jätte trevlig i allafall!   


 


   


Hon ska få tillbaks sin awsome bil som jag vill ha kvar    Jag kan visa den sen!   


Vilken ketchup tycker du mest om?


//Nora   

 
 
filippalofsved

filippalofsved

13 april 2012 16:48

Hej! :D
Jättefin blogg!
Just nu har jag en fråga på min blogg som det skulle vara roligt om du svarade på bara för att få in lite olika åsikter om den! :D
CHECK IT OUT SNYGGING!
Puss&kram!

http://snyggafilippa.blogg.se

Nora Rainbow

13 april 2012 17:35

Haha tack //Nora

 
Ingen bild

Felicia ^.^

13 april 2012 17:25

Att säga barndoms vän är väl att ta i lite? ;)
Vi gick ju i samma klass förra året bara

Nora Rainbow

13 april 2012 17:35

i 7 år har vi känt varann?

 
Ingen bild

Felicia ^.^

13 april 2012 20:52

Ofta när man svarar det menar man att det är en vän som man var med när man var yngre Owo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards