projectscene

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Nora Rainbow - 2 juni 2012 19:58



//Nora    

Av Nora Rainbow - 2 juni 2012 16:14


Det är Lavendel och pastell rosa C:



//Nora   

Av Nora Rainbow - 2 juni 2012 15:54

Så.. jag glömde min system kamra så det fick bli mobil bilder. Köpte hårfärg från Shock också bilder på dom kommer också ^^. 

       

Det här var alla dockor först (glömde när bild på Red han med rött hår) Men sen komm Felicia med sina 2 docker c:. 

     

Ladys man.

Peruk byte:  

Zoey passade så bra i dom *o*




//Nora          

Av Nora Rainbow - 2 juni 2012 10:39

Idag ska jag på mini meet! (Mina Bjd's kanske ni kan komma ihåg?) Jag ska i alla fall träffa min vänns söte Red för första gången! Sen ska vi till Shock! Bilder får ni efter åt!



//Nora  

Ovido - Quiz & Flashcards