projectscene

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Nora Rainbow - 21 juni 2012 23:06

 

       


Är inte pandan söt? c:



//Nora  

Av Nora Rainbow - 21 juni 2012 18:39

Så det är besstämt nu^^ Men vi måste ju köpa biljetter och det också haha c:

Idag svängde jag förbi Felicia i min klass och fick låna ett par böcker, JÄTTESNELT<3

Så nu har jag äntligen nåt att göra mitt i natten när jag har tråkigt 8)

Jag har lust att bada, har inte gjort det en endaste gång nu på lovet :c

Sorgligt...

Får väl passa på imorgon när man fortfarande är i Sverige^^

Jag funderar på om jag ska göra nåt nytt med mitt hår.. Nåt tips?

Jo juste, jag tror jag ska permanent platta det, så himla stört att behöva platta VARJE dag... :c

Men det är ju dyrt men ändå^^

Så kom gärna med förslag på hårfärg, gärna nåt färglatt också haha c; 

Gammal GIF bara för att PUSSHEJ//3LiF

Ovido - Quiz & Flashcards