projectscene

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 23:25

Jag kan se att ni är där och besöker oss vajedag... Varför kommenterar ni inte? Sluta va blyga och visa er c: Ville egentligen bara visa er detta:  

Jag hade tråkigt och ville göra nåt... c:  

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 21:03

Skajpar med Maja... :) Vi diskuterar dethär med två bloggar samtidigt... hon vill att jag går tillbaka till min gamla blogg och den här... Men.. Skulle inte de bli tråkigt om man gjorde typ två likadana inlägg på båda bloggarna? :c 

Eller vad tycker ni? Jag är fast vid beslutet att stanna kvar här och strunta i den andra tillsvidare... Men vill bara ha eran åsikt :3

Sååååå ah..

HEJDÅ //3LiF

 

Ja dedär är ett badrum. Dom flesta människor har de 8)

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 19:59

Ja nu gör jag och Johanna nått väldigt skummt jo.. lyssnar på Taylor Swift! Men hon kan vara bra ibland faktiskt.. 


 


om du tryckte på den videon är du dömd för typ resten av dagen. ._.



//Nora  

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 19:18

Mamma lagade middag och det var såå gott! *o* 


 




//Nora    

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 17:25

Ligger halvt här i min soffa som om min replik var "paint me like one of your french girls.." HAHA 

Kollar då klart säsong 3 av Vampire Diaries ^^

Vet ni vad? SNICKERS ÄR SKITGOTT<3

Lol 

Vilket onödigt inlägg

Jag har inga bilder från igår... Bara en typ :S...

Föelåååeeht.. c:

Nu kom pappa med kyckling och ris, mums... 

Han glömde dricka.. ORKA RESA SIG BUHUUUUUU :C

Men ah :3 HEJDÅ //3LiF

 

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 16:18

Gjorde min dag. 


 


//Nora   

Av Nora Rainbow - 7 juni 2012 16:06

Så dagen har vart ganska seg.. Men imorgon får vi komp ledigt så det kanske händer nått roligt ^^. Efter som jag la mig lite försent igår så vaknade jag upp typ så här i morse: 


 


(fast inte så snygg då). 

Men just nu så hjälper jag Josse med en typ Bieber tävling! Heja! ^^'. 



//Nora  

Ovido - Quiz & Flashcards