projectscene

Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

Jag kommer ihåg när MTV spelade musik..

Av Nora Rainbow - 9 juni 2012 16:30

Så jag kåller på MTV movie awards och kållade på bästa kyss och jag ba: Hm Harry Potter bode vinna och sen The hunger games oh kom igen om dom vinner igen så går jag och bajsar! (No offense till er som tycker om hunger games det är inget fel på det.) Och så kommer Twilight och jag typ: vad roligt det hadde vart om dom vann igen! Och gissa vad som hände? Twilight vann och jag såg typ ut så här: 

 

Jag tyckte det var roligt hur Kristin genom förde det ensam också! Haha 

 - dom är ganska söta faktiskt (fast jag e ju team Jacob ... ja jag e nördig xD) 


Annars älsade jag hyllningen för Jonny Depp han är en grym skådespelare! Jag visste inte att han kunde spela gitarrO.O





//Nora  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Rainbow - 3 april 2013 16:36


OMG HAHAH VAD FIN JAG ÄR   Klicka här för att komma till den nyaaa.. ...

Av Nora Rainbow - 7 februari 2013 17:45

          Tjäna, så nu sitter jag här med Fredrik och myspysar för vi är kavaj, lol. Vi har kollat på klänningar för vi ska dansa bugg i morgon för vi e fab. Har också beställt lite kläder hoho. Och ska shoppa i morgon med som om det inte räkte med...

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 23:35


     

Av Nora Rainbow - 1 februari 2013 19:22

  Videon säger allt

Av Nora Rainbow - 31 januari 2013 20:11

  Skins = bästa serien någonsin. Någon som har sett den?  Tänkte spamma lite skins bilder nu bara så ni vet he.                                                     ...

Ovido - Quiz & Flashcards